Desetom tradicionalnom zimskom usponu na planini Prekornici ove godine po prvi put su učestvovali članovi PK IPA Planinar.

Kako je organizator naveo u pozivu, okupljanje je zakazano za 23. februar u planinarskom domu na Studeno.

Planinarski dom na Studenom nalazi se istočno od Danilovgrada.

Od centra grada prelazi se glavni most preko rijeke Zete i prati se put za Manastir Ostrog, na raskršću skretanja za Manastir je lijevo, mi idemo desno prema Martinićima , nakon 700 metara skreće se desno ka Potkraju Šaranovića odakle se nastavlja 19 km uz brdo.

Planinarski dom na Studenom je na 1202 mnv kojim gazduje Planinarsko sportski klub „ Prekornica „ Danilovgrad.

Do samog doma se nije moglo doći autom već smo nekih kilometar morali pješke jer je sniježni pokrivač iznosio visinu i do 50 cm.

U domu nas je dočekala toplina kao i gostoprimstvo domaćina i ostalih planinara.

Sama atmosfera odvijala se u planinskom i planinarskom duhu što i priliči ljudima koji su zaljubljeni u prirodu.

Domaćini nas još jednom upoznaju sa programom uspona tako da smo jedva čekali da svane.

Subota u 06.3o h prekor trideset planinara krenulo je na uspon.

Kretali smo se šumskim putem i prvu pauzu napravili nakon 3,5 km u mjestu Ćetni do.

Nakon pauze nastavljamo zimskom stazom koja je ove godine malo skraćena tako da pratimo ljetnju stazu gdje je odvajanje za katun Čačak.

Na prvom raskršću skrećemo desno i dalje pratimo šumski put. Nakon pređenih 7,5 km dolazimo u podnožje kuloara koji je izazov za svakog planinara.

Do vrha nam je ostalo nekih 400 metera nadmorske visine gdje iskusni planinari domaćini idu prvi i prave nam prtinu.

Na izlazu iz kuloara morali su razbiti sniježnu strehu I postaviti osiguranje kako bi smo se sigurno popeli do vrha.

Posle šest sati hoda dolazimo na vrhu Kula 1927 mnv i pređenih 8,5 km.

Na vrhu je uslijedilo tradicionalno fotografisanje i pauza od sat vremena gdje smo uživali u pogledu od Prokletija, Komova preko Durmitora do Orjena, Lovćena, Rumije, Skadarskog jezera.

Povratak je uslijedio istom stazom i za tri sata svi smo bili u domu.

Nakon ručka I dodjele zahvalnica uslijedilo je druženje do kasnih sati.

Nedelja vrijeme za povratak kućama sa napunjenim baterijama za radnu nedelju.

Planini ćemo se vratiti .